klarasötast

Alla inlägg under december 2011

Av klara myrberg - 24 december 2011 13:02

Oj Oj! skårpan (min katt) hävde precis ner en blomma ajaj vatten fulla golvet kul kul NOT! . Ja idag så är det julafton öpnadebåde julklappar idag och igår igår så fick jag b.l.a en barbie-docka ett nagelack och en glassmaskin och en monster barbie docka azz snygg ja  jag vet jag tycker om barbis. Och idag fick jag en morgon rock en barbie docka till en justin bieber skiva JIPPEYYYYY! OCH ETT PAR KLACKSKOR så ska snart åka till min kusin och öppna resten typ 16-17 packet till  och äta lite jul-mat sen ska min mormor sova hos oss GOD JUL OCG GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!PussOKram.  

Av klara myrberg - 12 december 2011 14:33

Detta är till dig felicia min kobbis vän<3: Om inte du hade funnits så hade jag inte träffat dig<3 när du faller tar jag imot dig JAG LOVAR! Vi är äkta kbiisar och det är för evigt<3. Vi bjuder varandra på mat\ficka och vi säger: Ä jag betalar detta jag buder!. Så jag hoppas att vi alltid kommer vara kobbisar OCH FÖR EVIGT!<3  Ska länka dig senare PussOHej!.

Av klara myrberg - 12 december 2011 14:18

Hej bloggisen! Sitter på bibblan nu lite senare ska jag och Felicia på Sibylla och käka sen ska vi gå hem till hon PussOHej!  

Lite om mig =)


Hej♥♥
Jag heter Klara och är en tjej på 11 vintrar.Och jag kommer från vackra hälsingland.På fritiden brukar jag:va med kompisar,sitta vid datan,sova,vara ute och måla.PussOKram hoppas du kollar in igen ♥♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mina underbara besökare

Omröstning

Vilket är ditt favorit djur? ☻
 Häst
 Hund
 Katt
 Kanin
 Masvin
 Hamster
 Råtta
 Ödlor
 Vandrande Pinne
 Apa
 Zebra
 Giraff
 Åsna
 Elefant
 Tiger
 Lejon
 Fjärillar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Mina inlägg =)

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards