klarasötast

Alla inlägg under oktober 2011

Av klara myrberg - 26 oktober 2011 20:27

Hej Bloggisen! Kom precis hem från afrodansen ellr hur man stvar det.Vi dansade och gjorde uppvärmning dansade och avslappning metod så man inte ska ha träningsvärk imorgon(jag var där med felicia) :).Tycke rni att jag ska blogga mera?eller ta bort bloggen?Släng in ett öga i min blogg och komentera lite puss och kram lilla dam!xD

.Bloggar ngt senare elr imorgon bye bye!:  

Av klara myrberg - 24 oktober 2011 17:31

Hej på er har precis ätit mat (är med felicia). Vi har gjort 2 rätters midda. Varmrätt:Kött,potatis,sås efterrätt:Bär coktail med vanilj sås.Nu ska vi åka till dollar och shoppa små saker typ som:Smink,tuggummi elr små grejer typ.Nu kommer dagens sötnos <3:Å så sött bye bye gör ett inlägg senare elr imöra hej då alla små!. xD       

Av klara myrberg - 15 oktober 2011 10:55

Här kommer dagens sötis <3<3! skriver ngt mer senare!!!Puss och Kram.  

Av klara myrberg - 14 oktober 2011 17:11

Hej Hej nu kommer  dagens sötisssss<3<3:Å vilken sötnos ngn som är sugen korv med tax xD  

Av klara myrberg - 14 oktober 2011 17:06

Hej allihopa!! Nu bloggar jag igen jag har haft så mkt att göra dom senaste dagarna men det som jag sa om dagens nyhet tar jag bort nu och jag kmr börja med en sak som ni alla vet dagens sötis!<3 <3 aja ses sen kramar på  er<3!!  

Av klara myrberg - 2 oktober 2011 11:20

Hej på er bloggare! idag regnar det här Dö trisst men ska vara  med en kompis senare.Vi ska kanske hoppa studsmatta om det inte regnar och göra höst tavlor med gips och göra suddgummin. Men tycker ni att jag ska ta bort min blogg ja\nej skicka gärna en snabb komentar om att jag ska ta bort bloggen elr inte!A det blir vell detta kanske då :) puss och kram lila lila dam xD

Lite om mig =)


Hej♥♥
Jag heter Klara och är en tjej på 11 vintrar.Och jag kommer från vackra hälsingland.På fritiden brukar jag:va med kompisar,sitta vid datan,sova,vara ute och måla.PussOKram hoppas du kollar in igen ♥♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mina underbara besökare

Omröstning

Vilket är ditt favorit djur? ☻
 Häst
 Hund
 Katt
 Kanin
 Masvin
 Hamster
 Råtta
 Ödlor
 Vandrande Pinne
 Apa
 Zebra
 Giraff
 Åsna
 Elefant
 Tiger
 Lejon
 Fjärillar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Mina inlägg =)

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards