klarasötast

Alla inlägg under november 2011

Av klara myrberg - 27 november 2011 21:19

TJO!!!!!! Ska borsta tänderna nu ( har precis ätit chicken nuggets med sötsur sås kan rekomendera det azzum gott)   Så vi ses imöra alla läsare och bloggen PussOKram Bye!.  

Av klara myrberg - 27 november 2011 18:39

Tjaba bloggisen! Idag har min kompis felicia fixat elr hjälpt mig med en ny design en jul design. Jipeyyyy!!!! Snart ska jag hoppa i duchen elr hur det stavas. Sen klockan 8 ska jag se gustavsson 3 trappor på kanal 4 tror jag att det var annars var det kanal 4. Har varit på jul stylting och sålt b.l.a knäck,lussekatter och PAKET  m.m. Blev dyng blöttttt i mina ugs och mina vantar dåligt av mig att ha på sig sånna skor och vantar eftersom det snöade imorse när jag vaknade!<3. Hoppas att snön ligger kvar imorgon med det tror jag säkert gör nog ett inlägg senare elr imöra PussOHej!!.   PS\ Det är första advänt idag jippeyyy!!!!

Av klara myrberg - 25 november 2011 19:43

Hej bloggisen! Jag har just städat mitt rum ränsat garderoben m.m Har satt upp julgardiner i olika rum hemmos mig b.l.a på vår övervånin ( som pappa målar vit nu) Hm.. i mitt rum i köket och nea inget mer vad jag vet. Imorgon är det lördag då ska jag och mamma baka lussekater elr kanske ni säger lussebullar. Sen på Söndag är det julskyltning ska KANSKE gå på det det beror på vad vi ska göra då. (Mormor ska sova hos  mig ikväll  jippeyy) Ska snart se IDOL på kanal 4 sen kanske käka lite godis ships m.m KANSKE det blir ett inlägg senare annars blir det ett imöra. OJ DÅ! glömde säga har varit på prao idag på NYFIKET heter det. Då fick jag och felicia baka choklad-bollar, jag fick baka solros-snitter medans felicia gjorde sallad, vi fick servera buffe, diska plocka in disk m.m Vi ficka ha snygga kläder på oss oxå uppsatt hår (så det inte kommer hårstrån i maten) en svart liten hatt elr mössa typ en tetröja där det stog NYFIKET på sen ett förkläde som vi fick ha som kjol om vi villa ja ses kanske lite senare elr imöra PussOKram bye bye!!!!.  

Av klara myrberg - 23 november 2011 20:37

Hej bloggisen! Har varit på afron azzum kul!. Men har typ ont i huvudet så ska äta lite chiken nuggets kolla på Berg flyttar in på kanal 4 tror jag sen ta en alvedon och gå och SOVA pussOkram gör ett inlägg imöra BYE! kram!!!.LOL haha  

Av klara myrberg - 22 november 2011 18:10

  linaperrsonsliv.bloggplatsen.seTjaba bloggen så  SRRY  att jag inte har bloggat  har gjort läxor,varit hos kompisar,varit och dansa,mm. Men jag har fixat en ny disign elr hur man stavar det. Men veckans blogg är iallafall : linaperssonsliv.bloggplatsen.se hon är länkad i gubben längst upp! ska se om det går annars får ni kolla på bloggen  utifall jag har gjort fel med länkningen pussOkram det blir nog ett inlägg lite senare hej då alla små ! VÄNNER xD

Av klara myrberg - 9 november 2011 15:53

Hej bloggisen! Är hos felicia nu jag sitter och bloggar och hon sitter och kollar på tv kul kul :P. Lite senare ska vi på afrodans så ses senare bye bye pussOkram  

Av klara myrberg - 8 november 2011 20:27

yeyyyyy folk som gillar folkdans som jag äger på NOTTTTT! xD

Av klara myrberg - 8 november 2011 20:26

Äger Äger för folk som gillar pop\dans lika som jag :D

Lite om mig =)


Hej♥♥
Jag heter Klara och är en tjej på 11 vintrar.Och jag kommer från vackra hälsingland.På fritiden brukar jag:va med kompisar,sitta vid datan,sova,vara ute och måla.PussOKram hoppas du kollar in igen ♥♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Mina underbara besökare

Omröstning

Vilket är ditt favorit djur? ☻
 Häst
 Hund
 Katt
 Kanin
 Masvin
 Hamster
 Råtta
 Ödlor
 Vandrande Pinne
 Apa
 Zebra
 Giraff
 Åsna
 Elefant
 Tiger
 Lejon
 Fjärillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Mina inlägg =)

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards